[Brmlab] sklady Belehradska - dojmy

Petr Baudis pasky at ucw.cz
Wed Aug 11 11:24:08 CEST 2010

  Ahoj!

On Mon, Aug 09, 2010 at 04:43:14PM +0200, Petr Baudis wrote:
>   Trochu problem s tou nabidkou je, ze bude prostory nutno pravdepodobne
> prekolaudovat a pochybuji, ze tam bude socialni zarizeni atd. Ale na
> obhlidku se dobrovolne hlasim, kdo jde se mnou a kdy mate cas? Zitra
> bych zavolal provozovateli a domluvil se na obhlidce co nejdrive.

  Sesli jsme se v poctu 3, Johny snad brzy followupne fotkami. Pruvodce
byl pratelsky; pry tenhle sklad jeste nenabizeli, to pry zase byla
chaloupka na dvore. O to nase pry zatim nikdo seriozni zajem nemel.

  Je to skutecne u antikvariatu, tri minuty chuze z vestibulu
I.P.Pavlova. Parkovani je ponekud problem, jsou tam placena stani,
imho by slo neco najit. Vchod skrz prujezd do dvora a ze dvora
funkcnim nakladnim vytahem nebo plechovymi vratky po schodech dolu:
je to sklep!

  Oprava: Jsou to dva patra sklepa. A je to fakt velke. Vetsina jsou
pomerne male mistnustky, ale nektere pricky by pravdepodobne po porade
se statikem sly vybourat, a kazdopadne je tam i nekolik vetsich
mistnosti, do kterych se pohodlne nekolik dalsich let vejdeme. Je tam
umyvadlo s tekouci vodou a mirne zdevastovany zachod. Do jedne mistnosti
zateka, ale mistnosti je spousta a to pry opravi spravce budovy.

  Spodni patro je omselejsi, ale pravdepodobne jiz efektivne dost
zvukove izolovane, dalsi spousty mistnosti. Bude to chtit poradne
uklidit a vymalovat, diky charakteru "centralni chodba" to ale jde
snadno delat inkrementalne. Je tam fakt _hodne_ mista, zacinam mit
dojem, ze nase prostorove pozadavky jsou mozna trochu premrstene. :)
Male mistnustky jsou ale zase dost male, bud na sklad veci nebo pro 1-2
lidi na praci. Puvodni vyuziti byl sklad firmy voda/plyn/teplo.

  Osobne se mi to celkem dost libi. Ale ma to netrivialni zapory:

  * Nejsou tam okna.
  * S tim souvisi, ze je tam vlhky vzduch. Kdo se hlasi na projekt
BrmKlimatizace?
  * Mnoha mistnostmi vedou ruzne trubky.

  Otazka je, kolik podobnych mist bez trubek a s okny existuje a
dokazeme najit?