[Brmlab] Belehradska foto + info

JoHnY johny at 2600.cz
Wed Aug 11 11:18:02 CEST 2010

Zdar,

tak sme dnes boli na prehliadke tej Belehradskej, v zostave ja, Pasky a Harvey (dobre to pisem? :-) Ruza zaspal takze nedorazil :-)
Nasleduju moje subjektivne dojmy.
Prvy dojem z priestoru: je to obrovske, dokonca to ma dve poschodia, je tam vela miestnosti, vacsinou relativne malych ale su tam aj nejake vacsie. Druhy dojem: vlhky a zatuchnuty sklep :-) Vselijakych rurok a odpadovych trubiek je tam nekonecno, takze imho rovnaky problem ako tam kde sa niekt0 jebol o trubku, t.j. sanca ze nas vyplavi bud voda alebo odpad :-(
Na viacerych miestach je vlhky strop a evidentne odniekial preteka, niekde dost vyrazne, co by vraj samozrejme oni opravili na vlastne naklady, otazka je kedy by to zacalo vlhnut a pretekat znovu alebo na inom mieste.
Moznost vetrania ziadna, niesu tam okna ani nic, takze ta vlhkost a zatuchlina sa odtial asi nepodari dostat (proste normalny sklep)
Ale ako priestor je to skvele.

Fotky su tu: http://gallery.johny.sk/belehradska

JoHnY