[Brmlab] Nemovitost v Karline -- Krizikova 195/59

Pavel Ruzicka ruza at ruza.eu
Tue Aug 10 18:16:02 CEST 2010

On 08/10/2010 05:58 PM, Zdenek Styblik wrote:
> [...]

Tyhle cinnosti ale nejsou primarnim smyslem hackerspace. Netvrdim ze by
takova symbioza nemohla fungovat, ale myslim ze bysme si na sebe tim
toho nalozili prilis mnoho. Mit hackerspace a vedle toho "hospodu" nebo
"ubytovnu" (zamerne trochu prehanim) to vyzaduje minimalne jednoho
dalsiho zodpovedneho cloveka, ktery si to vezme na full time na
starosti. To neni jako si k ridicaku na auto, dodelat kvalifikaci na
nakladak. Tomu se musi nekdo venovat kazdy den. Nevim o tom ze bysme
mezi sebou meli nekoho kdo by ted seknul s praci nebo studiem, sel
"podnikat" a vybudoval hospodu od nuly. Imo mezi nami nekdo takovy neni,
ale pokud by byl necht se ozve.

Aby bylo jasno, ja nejsem proti nejake takove symbioze, ale imo mame
dost prace se samotnym hackerspacem, natoz si k tomu pridelavat spoustu
dalsich starosti s hygienou, smlouvama s najemnikama apod. Ja zatim
vidim hromadu dalsich starosti a komplikaci.