[Brmlab] Nemovitost v Karline -- Krizikova 195/59

Tomáš Mudruňka tomas at mudrunka.cz
Tue Aug 10 16:36:54 CEST 2010

Pokud by to byl najem jen za udrzbu (pripadne par drobnych navic), tak
myslim, ze je to perspektivni a dalo by se uvazovat i o rozjeti nejakeho
hudebniho klubu pro verejnost v prizemi nebo ve sklepe (vydelalo by se na
inkaso), pripadne pronajem jednoho patra na bydleni, nebo provoz nejake
dalsi aktivity.

peace