[Brmlab] vyhody pro cleny

Miroslav Ludvik miroslav.ludvik at 4safety.cz
Sun Aug 1 23:32:41 CEST 2010

Jen maly dodatek. Ta myslenka seznamu vyhod je naprosto super a velky
souhlas. Jen si nejsem jistej pravě tou popisovanou vyhodou, protoze
vstupne na tyto konference se pohybuje okolo 2 kKc a i kdyby sleva byla
20% (cemuz moc neverim) stejne to nikdo nebude chtit dat. Navic nevim v
CR konferenci, ktera by opravdu prinasela neco krome marketingu.
Vyjimkou je snad jedna wilderova prednaska. :)

Lui