[Brmlab] vyhody pro cleny

Pavel Ruzicka ruza at ruza.eu
Sun Aug 1 23:24:13 CEST 2010

ahojte,

premyslel jsem o tom ze by bylo dobre dat dohromady nejaky seznam vyhod
clenstvi v nasem sdruzeni (asi zalozit stranku na wiki). Musime totiz
cleny nejenom shanet, ale taky si je udrzet. Jde mi o to ze kdyz se
kterykoli platici clen podiva na svuj vypis z bankovniho uctu a uvidi
tam svuj financni prispevek aby si rekl tady neco platim a ma to smysl
protoze z toho mam to a to a toto a proto to budu platit i dal.

A hned navrhnu jednu konkretni vec .. Wilder spolupracuje na usporadani
bezpecnostni konference, ktera se bude konat letos v listopadu v Praze.
V nasem neformalnim rozhovoru jsme se bavili o tom ze by pro cleny
hackerspace sla dojednat sleva na konferecnim poplatku.

dalsi napady at uz jednorazoveho nebo trvaleho charakteru jsou vitane
ruza