[Brmlab Announce] Exkurze do EGU-HV Laboratory a.s.

Petr Baudis pasky at ucw.cz
Sun Sep 16 12:58:22 CEST 2012

  Mili brmlabaci!

On Sun, Sep 09, 2012 at 11:45:50AM +0200, Petr Baudis wrote:
>   Akce se opet kona v ramci organizace Meteoru, a to v So 22.9.
> od 15:00 v Praze - Bechovicich. Brmlab ma rezervovanych osm mist,
> po chido a mne tedy zbyva dalsich sest volnych mist - hlaste se nam
> prosim mailem (radeji soukrome, at nespamujeme mailinglist). V pripade
> vice nez sesti zajemcu rozhoduje poradi, ve kterem maily dorazi.

  Vzhledem ke slozeni a poradi prihlasek jsme se rozhodli, ze bychom
radi dali prednost clenum brmlabu pred priznivci - necleny. Vzhledem
k tomu bychom Vas radi pozadali, abyste v pripade zajmu napsali
nejpozdeji do tohoto utery, abychom zajemcum mohli jasne rict, zda
pujdou, nebo budou nahradniky.

  Happy hacking,

				Petr "Pasky" Baudis