[Brmlab Announce] Kurz "Algoritmy a jejich implementace" na MFF

Petr Baudis pasky at ucw.cz
Tue May 22 17:14:05 UTC 2012

  Ahoj!

On Wed, Mar 07, 2012 at 08:32:34PM +0100, Petr Baudis wrote:
>   (ii) Algoritmy a jejich implementace. Predpoklada se zakladni znalost
> jazyka C a uzivatelske prace v UNIXu. Predmet se soustredi na procviceni
> praktickeho programovani v Ccku, ale zejmena na optimalizacni techniky
> a "prakticke triky", jak implementovat vypocetne narocne ulohy tak,
> aby bezely co nejrychleji na skutecnem modernim hardware (vcetne GPU).

  K mym cvicenim jsem tentokrat psal i jednoduche textove ucebni
materialy, ktery spolecne s priklady najdete na strance:

	http://pasky.or.cz/vyuka/2012-DMI074/

Neni v nich vse, co bylo na cviceni, a castecne navazuji na prednasku,
presto by mohly byt pro nekoho zajimave. Kdybyste meli k tematum nejake
dotazy, nevahejte se na mne obratit, pripadne muzeme nekdy udelat na
neco z toho v brmlabu miniworkshop, pokud by neco konkretniho zajimalo
vic lidi.

				Petr "Pasky" Baudis