[Brmlab Announce] [Brmlab] Digital Signal Processing workshop

Petr Baudis pasky at ucw.cz
Fri May 11 16:14:24 UTC 2012

  Mili brmaci!

  * If you speak English, scroll below!

  Pustil jsem se do pripravy DSP workshopu. Abych citoval: Zpracování
digitálního signálu má řadu aplikací - od digitálního zpracování zvuku
a obrazu přes analýzu biosignálů až třeba po řízení motorů. Myslim, ze
to muze zaujmout mistni robotiky, quadcopteristy, zajemce o biosignal
i gsm i ciste softwarare.

  Workshop bude probihat na pokracovani. Prvni session bude ve St 23.5.
od 19:00, kde po uvodnim odbornem programu doladime program zbytku
sezony.

  Sam jsem ale v teto oblasti znacny amater a krom toho je to velmi
siroke tema, proto bych Vas tentokrat rad pozadal o spolupraci. Seznam
nekterych temat je na:

	http://brmlab.cz/event/dsp

Prosim dopiste dalsi temata, o ktere byste meli zajem, zejmena se
ale pripiste k tematum, kde neni zatim nikdo (nebo clovek s otaznikem)
a neco o nich vite / naucite se. Bylo by fajn, abychom si temata
priblizne rovnomerne rozdelili. :) Nemusite na to byt zadni experti,
ja jsem take nedouk a ucim se za pochodu...

  ---

  If you speak just English, don't worry, contributions in English
are equally welcome! Just let me know if you're interested in DSP
and would like to contribute to the workshop and I will translate
whatever relevant to English (esp. if Google Translate is doing
a lousy job :).