[Brmlab Announce] vystava v brmlabe + prosba o pomoc

Radka Haneckova chidori at emptytriangle.com
Sun May 1 12:37:47 CEST 2011

Ahojte!
Od utorka sa v brmlabe kona vystava "brmlab:~$ cat chido" - steny
brmlabu na dva tyzdne zaplnia moje vytvory. Chcela by som vas pozvat
na vernisaz ktora sa kona v ramci utorkoveho meetupu - viac info k
vystave a vernisazi najdete na http://brmlab.cz/event/cat_chido

Sucastne by som sa na vas chcela obratit s prosbou o pomoc s pripravou
- tj. s vyprazdnenim stien a rozvesanim obrazkov. Bola som posledne
dni chora tak sa mi trochu toci hlava a nechce sa mi spadnut zo
stolicky :) Ak by sa nasiel niekto kto ma cas v pondelok vecer alebo v
utorok od 15:00, potesim sa ked sa mi ozve.
Happy creative hacking

chido

--
"It is not birth, marriage, or death, but gastrulation which is truly
the most important time in your life."    Lewis Wolpert