[Brmlab Announce] [Brmlab] Prohlidka prazskych kolektoru

Petr Baudis pasky at ucw.cz
Mon Apr 25 14:59:56 CEST 2011

  Ahoj!

On Wed, Feb 02, 2011 at 07:32:22PM +0100, Petr Baudis wrote:
>   Existuje moznost exkurze do kolektoru v prazskem centru - my bysme
> urcite neco takoveho chteli podniknout, ale napadlo nas, ze by mohlo
> stat za to, zorganizovat brmlabi exkurzi:
>
> 	http://www.kolektory.cz/index/10_zt.html
> 	http://www.kolektory.cz/index/10_zt/10_01_trasa_c.html
> 	http://www.kolektory.cz/index/10_zt/10_01_trasa_d.html
>
>   Trasa C je delsi a asi zajimavejsi, ale drazsi a narocnejsi.  Pri
> plnem naplneni kapacity by byla cena na osobu 300-400Kc, cim mene lidi,
> tim drazsi. :-)

  Nakonec to trochu usnulo; prihlasilo se ale jen cca 8-10 lidi, coz
znamena, ze by cena byla dost vysoka. Zaroven mi po blizsim zkoumani
trasa C prijde isce delsi, ale na technicke zajimavosti je bohatsi
trasa D, a to mne asi zajima trochu vice nez historicke podzemi.

  S ohledem na vyse uvedene jsme se rozhodli, ze nema cenu organizovat
exkluzivni skupinovou vypravu. Rozhodli jsme se ale, ze alespon
oznamime, ze do podzemi na trasu D vyrazime ve stredu 11.5. 16:00-18:00.
Uz jsme tri, prida-li se ke kolektivu vice z Vas, kdo se do podzemi
chystate, bude nam veseleji a pozasneme spolecne. Listek za 300Kc si
muzete koupit na:

	http://www.prahatechnicka.cz/modules/f_zt/trasa.php

  Tesime se,

UNIX is user friendly, it's just picky about who its friends are.