[Brmlab Announce] Jak a kdy do Brmlabu a co tam mame

Petr Baudis pasky at ucw.cz
Tue Oct 26 22:50:27 CEST 2010

  Mili Brmaci!

  Jiz hodnou chvili mame na wiki info o tom, jak se dostat do naseho
noveho prostoru (ktery uz jsme alespon castecne s uspechem zaridili),
zatim ale neni uspokojive vyresena situace s klici (pracujeme na tom)
a tak nemusi byt snadne se do nej dostat mimo meetupy.

  Zitra budu v brmlabu velkou cast odpoledne a premyslel jsem, jak to
nejvhodneji sdelit svetu - nakonec jsem vytvoril na wiki sekci

	http://brmlab.cz/place#availability

kde by melo byt info, kdo kdy v brmlabu bude a kdo tam chce prijit.
Prosim piste se tam, zvlaste Vy, kdo mate klice. Chcete-li do brmlabu
prijit - treba se sejit kvuli nejakemu projektu, neco si pajet, nebo
se jen tak podivat a nestihli jste meetup, domluvte se na IRC ci mailem
a snad se najde nekdo, kdo Vam odemkne a zamkne. :)

  Kdyz uz pisi - take bych rad poprosil nejake dobrovolniky o update
stranky s equipmentem:

	http://brmlab.cz/equipment/start

Chtelo by to sepsat a roztridit, co uz mame primo fyzicky v brmlabu
(alespon do urovne "krabice s mixem soucastek"). Zatim toho tam trochu
chaoticky priplulo spoustu a bylo by dobre, s cim uz je mozne pocitat a
co je vlastne stale potreba donest/sehnat. :)

  Brm spolubrm,