[Brmlab Announce] [Brmlab] Prostory Bubenska - predani prostoru

Petr Baudis pasky at ucw.cz
Fri Oct 15 15:45:06 CEST 2010

  Ahoj!

On Fri, Oct 15, 2010 at 12:07:59PM +0200, Petr Baudis wrote:
> Tesime se na Vas na pristim meetupu, ktery jiz probehne tu, asi hlavne
> ve znameni planovani a zkulturnovani prostoru. Take vyresime predavani
> klicu atd. (viz http://brmlab.cz/project/pat_a_mat#access_control).

  Pokud chcete klic drive, je to mozne, dejte mi vedet.

>   Prace tu neni moc, ale nejaka je, a bylo by skvele odbyt ji co
> nejdrive. Co mne tak napada:
>
> 	* Je potreba shodit a prestukovat nektere zaflekatele kousky
> sten (max. par m2).
> 	* Je potreba alespon castecne vymalovat.
> 	* Je potreba tu nejak uklidit - vysat (necim poradnym) a vytrit.
> 	* Je potreba nastehovat sem nabytek.
>
>   Idealne v tomto poradi. :) Asi se budeme domlouvat primarne na IRC,
> cas ruznych akci pak oznamime. Doufam, ze se nas sejde k prilozeni ruky
> k dilu co nejvic, myslim, ze zacit bysme meli uz tento vikend, podari-li
> [...]

  Predbezne jsme se dohodli, ze se sejdeme v nedeli. Dalsi info uz
nepujde i na announce at .

  Cas jeste upresnime. Udelejte si volno a vemte pracovni obleceni. ;-)
Swez s dobrovolnikem budou stukovat a zadelavat diry, krom toho bude
potreba uklizet - cim vic rukou, tim lepe. Co by se nam hodilo a zatim
moc nemame:

  * Smetaky, lopatky, kostata
  * Nejaky poradny vysavac
  * Kyble a hadry a saponaty
  * Asi staflicky, abychom mohli opravit i veci u stropu

  Malovat zatim asi nebudeme.

  Tesim se na Vas,