Technologie ve vývoji živých únikových her.

Únikovky jsou najednou všude. Kde se vzaly, jak fungují z hlediska herního designu, jak se zaplatí a jaké vlastně jsou? Únikovka s kulisami za miliony, únikovka s živými herci nebo únikovka na stadionu pro tisíce lidí - to vše na této planetě máme. dozvíte se něco o tom, jak jsme na tom v Praze, proč děláme hru na statiscíce s komplikovaným technologickým řízením a jak funguje vývoj vlastního hardware pro ni.

Talk bude mít Martin Vaňo - herní designér, který přešel od počítačových her k živým únikovkám a Jan Pavlík - technik a programátor zodpovědný za technologický vývoj hry.

Talk bude gamifikovaný a výherce získá voucher na hru zdarma!

Záznam: http://nat.brmlab.cz/talks/2017-06-28-escape-games.mp4

 
Except where otherwise noted, content on this wiki is licensed under the following license: CC Attribution-Noncommercial-Share Alike 4.0 International
Recent changes RSS feed Donate Powered by PHP Valid XHTML 1.0 Valid CSS Driven by DokuWiki